Телевизиски и онлајн содржини – документарни проекти – CREA-MEDIA-2026 – TVONLINE-2

By vladimir , 7 November, 2025
Поддршка за телевизиски и онлајн содржини - документарни проекти.

Целта на поддршката за телевизиски и онлајн содржини е да се зголеми капацитетот на аудиовизуелните продуценти да развијат и да создадат силни проекти со значителен потенцијал за дистрибуција низ цела Европа и пошироко, како и да се олеснат европските и меѓународните копродукции во телевизискиот и во онлајн секторот.
Повикот има цел да ја зацврсти независноста на продуцентите во однос на радиодифузерите и дигиталните платформи, да ја подобри соработката меѓу операторите, вклучувајќи независни продуценти, радиодифузери, дигитални платформи и продажни агенти, од различни земји кои учествуваат во МЕДИА, со цел да се создаде висококвалитетна програма насочена кон широка меѓународна дистрибуција и промовирана пред широка публика, вклучувајќи комерцијална употреба во мултиплатформска средина. Посебно внимание ќе се посвети на проекти што презентираат иновативни аспекти во содржината и во финансирањето, кои покажуваат јасна врска според видените стратегии за дистрибуција.

Очекувани  резултати

•    Зголемено производство на висококвалитетни европски дела за линеарно и нелинеарно емитување, вклучително и на дигитални платформи, како и зголемување на бројот на копродукции.
•    Засилена соработка меѓу операторите од различни земји кои учествуваат во МЕДИА, вклучително и меѓу радиодифузерите.
•    Зголемен број на публика за европски дела преку линеарно и нелинеарно емитување, вклучително и на дигитални платформи.

Опис на активностите што ќе се финансираат

Акцијата за телевизиски и онлајн содржини поддржува дела (играни, анимирани и документарни филмови) наменети за линеарно и нелинеарно емитување, презентирајќи:
•    Силна соработка меѓу оператори од различни земји кои учествуваат во МЕДИА, вклучително и меѓу радиодифузерите;
•    Висока креативна/уметничка вредност и широк потенцијал за прекугранична употреба што може да допре до публиката на европско и на меѓународно ниво;
•    Иновативни аспекти во однос на содржината и финансирањето што покажуваат јасна врска со предвидените стратегии за дистрибуција.

Кандидатите треба да презентираат соодветни стратегии за да обезбедат поодржлива и поеколошка индустрија (особено преку користење консултанти за зелена агенда што овозможуваат намалување на влијанието врз животната средина од продукциите и снимањата) и да обезбедат родова рамнотежа, вклученост, разновидност и репрезентативност.


Линк до повикот

Водич за аплицирање