Networks of European Cinemas (CREA-MEDIA-2025-CINNET)

By alfa4 , 3 April, 2025
Networks of European Cinemas

Networks of European Cinemas (CREA-MEDIA-2025-CINNET)

Mbështetja duhet të rezultojë në krijimin dhe menaxhimin e një rrjeti kinemash me qëllim:

  • Inkurajimi i operatorëve të kinemave për të shfaqur një pjesë të konsiderueshme të filmave evropianë jo-kombëtarë përmes stimujve dhe projekteve bashkëpunuese;
  • Kontributi në rritjen e interesit të audiencës për filmat jo-kombëtarë, duke përfshirë zhvillimin e aktiviteteve për shikuesit e rinj të kinemasë;
  • Ndihma ndaj këtyre kinemave për të përshtatur strategjinë e tyre me mjedisin në ndryshim, duke përfshirë promovimin e qasjeve inovative për shtrirjen dhe angazhimin e audiencës, si dhe partneritetet me operatorë të tjerë të industrisë së filmit, si dhe me institucionet kulturore lokale;
  • Inkurajimi i shkëmbimit të praktikave më të mira, ndarjes së njohurive dhe formave të tjera të bashkëpunimit ndërkufitar midis anëtarëve të rrjetit
  • Kontributi në dialogun politik mbi industrinë e filmit duke mbledhur të dhëna dhe duke shpërndarë rezultatet e aktiviteteve të rrjetit përtej anëtarëve të tij.

Rezultatet e pritura:

  • Rritja e audiencës për filmat evropianë jo-kombëtarë në tregun evropian;
  • Arritja e audiencave të reja për filmat evropianë, duke përfshirë edhe shikuesit e rinj të kinemasë;
  • Forcimi dhe ripërtëritja e përvojës ekzistuese të kinemasë;
  • Përshtatja e praktikave të biznesit të kinemave evropiane në aspektin e qëndrueshmërisë dhe përfshirjes;
  • Stimulimi i potencialit inovativ të kinemave evropiane përmes bashkëpunimit të përmirësuar.

Rrjeti i kinemave duhet t’i mundësojë këto aktivitete:

  1. Aktivitete rrjetëzimi: informacion, animacion, trajnim dhe komunikim që synojnë rritjen e shtrirjes së audiencës dhe zbatimin e aktiviteteve inovative dhe bashkëpunuese, duke përfshirë zonat me dendësi të ulët ekranesh.
  2. Ofrimi i mbështetjes financiare për kinematë pjesëmarrëse që kryejnë aktivitete të pranueshme të listuara më poshtë:
    • Aktivitete që synojnë promovimin dhe shfaqjen e filmave evropianë dhe rritjen e audiencës për filmat jo-nacional evropianë dhe kontributin në industri më të qëndrueshme dhe miqësore me mjedisin.
    • Aktivitete inovative që synojnë arritjen e audiencave të reja dhe rritjen e interesit të shikuesve të rinj të kinemasë për filmat evropianë duke rinovuar dhe pasuruar përvojën e kinemasë, duke përfshirë zonat ku infrastruktura e kinemasë është e pazhvilluar.
    • Shfrytëzimi i tranzicionit dixhital, duke përfshirë mjetet online dhe aplikacionet e të dhënave.
    • Përshtatja e praktikave të biznesit të kinemave evropiane në aspektin e qëndrueshmërisë, përfshirjes dhe qasshmërisë.
    • Aktivitete promovuese dhe të marketingut në bashkëpunim me platforma të tjera shpërndarjeje (p.sh. transmetues televizivë, platforma VOD).