Networks of European Cinemas (CREA-MEDIA-2025-CINNET)
Mbështetja duhet të rezultojë në krijimin dhe menaxhimin e një rrjeti kinemash me qëllim:
- Inkurajimi i operatorëve të kinemave për të shfaqur një pjesë të konsiderueshme të filmave evropianë jo-kombëtarë përmes stimujve dhe projekteve bashkëpunuese;
- Kontributi në rritjen e interesit të audiencës për filmat jo-kombëtarë, duke përfshirë zhvillimin e aktiviteteve për shikuesit e rinj të kinemasë;
- Ndihma ndaj këtyre kinemave për të përshtatur strategjinë e tyre me mjedisin në ndryshim, duke përfshirë promovimin e qasjeve inovative për shtrirjen dhe angazhimin e audiencës, si dhe partneritetet me operatorë të tjerë të industrisë së filmit, si dhe me institucionet kulturore lokale;
- Inkurajimi i shkëmbimit të praktikave më të mira, ndarjes së njohurive dhe formave të tjera të bashkëpunimit ndërkufitar midis anëtarëve të rrjetit
- Kontributi në dialogun politik mbi industrinë e filmit duke mbledhur të dhëna dhe duke shpërndarë rezultatet e aktiviteteve të rrjetit përtej anëtarëve të tij.
Rezultatet e pritura:
- Rritja e audiencës për filmat evropianë jo-kombëtarë në tregun evropian;
- Arritja e audiencave të reja për filmat evropianë, duke përfshirë edhe shikuesit e rinj të kinemasë;
- Forcimi dhe ripërtëritja e përvojës ekzistuese të kinemasë;
- Përshtatja e praktikave të biznesit të kinemave evropiane në aspektin e qëndrueshmërisë dhe përfshirjes;
- Stimulimi i potencialit inovativ të kinemave evropiane përmes bashkëpunimit të përmirësuar.
Rrjeti i kinemave duhet t’i mundësojë këto aktivitete:
- Aktivitete rrjetëzimi: informacion, animacion, trajnim dhe komunikim që synojnë rritjen e shtrirjes së audiencës dhe zbatimin e aktiviteteve inovative dhe bashkëpunuese, duke përfshirë zonat me dendësi të ulët ekranesh.
- Ofrimi i mbështetjes financiare për kinematë pjesëmarrëse që kryejnë aktivitete të pranueshme të listuara më poshtë:
- Aktivitete që synojnë promovimin dhe shfaqjen e filmave evropianë dhe rritjen e audiencës për filmat jo-nacional evropianë dhe kontributin në industri më të qëndrueshme dhe miqësore me mjedisin.
- Aktivitete inovative që synojnë arritjen e audiencave të reja dhe rritjen e interesit të shikuesve të rinj të kinemasë për filmat evropianë duke rinovuar dhe pasuruar përvojën e kinemasë, duke përfshirë zonat ku infrastruktura e kinemasë është e pazhvilluar.
- Shfrytëzimi i tranzicionit dixhital, duke përfshirë mjetet online dhe aplikacionet e të dhënave.
- Përshtatja e praktikave të biznesit të kinemave evropiane në aspektin e qëndrueshmërisë, përfshirjes dhe qasshmërisë.
- Aktivitete promovuese dhe të marketingut në bashkëpunim me platforma të tjera shpërndarjeje (p.sh. transmetues televizivë, platforma VOD).