Поддршката треба да резултира со создавање и управување со мрежа на кина со цел:
- Поттикнување на операторите на кината да прикажуваат значителен дел од ненационалните европски филмови преку стимулации и колаборативни проекти;
- Придонес кон зголемување на интересот на публиката за ненационални филмови, вклучително и преку развој на активности за млади посетители на кино;
- Помош на тие кина да ја прилагодат својата стратегија на променливата средина, вклучително и преку промовирање на иновативни пристапи во однос на дофатот и ангажманот на публиката, како и партнерства со други оператори на филмската индустрија, како и со локалните културни институции;
- Поттикнување на размена на најдобри практики, споделување знаење и други форми на прекугранична соработка меѓу членовите на мрежата
- Придонес кон политичкиот дијалог за филмската индустрија преку собирање податоци и дисеминација на резултатите од активностите на мрежата надвор од нејзините членови.
Очекувани резултати:
- Зголемување на публиката за ненационални европски филмови на европскиот пазар;
- Достигнување на нова публика за европски филмови, вклучувајќи ги и младите посетители на кино;
- Зајакнување и обновување на постојното кино искуство;
- Прилагодување на деловните практики на европските кино сали во однос на одржливоста и инклузијата;
- Поттикнување на иновативниот потенцијал на европските кино сали преку подобрена соработка.
Мрежата на кината треба да овозможи следниве активности:
- Активности за вмрежување: информации, анимација, обука и комуникација со цел зголемување на досегот на публиката и спроведување иновативни и колаборативни активности, вклучувајќи ги и областите со мала густина на екрани.
- Обезбедување финансиска поддршка на кината учеснички кои спроведуваат подобни активности наведени подолу:
- Активности насочени кон промоција и прикажување на европски филмови и зголемување на публиката за ненационални европски филмови и придонес кон поодржлива и еколошки почитувачка индустрија.
- Иновативни активности насочени кон достигнување на нова публика и зголемување на интересот кај младите посетители на кино за европски филмови преку обновување и збогатување на кино искуството, вклучително и во областите каде што кино инфраструктурата е слабо развиена.
- Искористување на дигиталната транзиција, вклучувајќи онлајн алатки и апликации за податоци
- Прилагодување на деловните практики на европските кино сали во однос на одржливоста, инклузијата и пристапноста.
- Промотивни и маркетиншки активности во соработка со други платформи за дистрибуција (на пр. ТВ емитувачи, VOD платформи).